Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

11.11.10

társasági élet

Ma ismét kluboztunk, ahol most nem volt kedvem fényképezni, szokásos csütörtök volt, jó hangulatú, vidám, vidám gyerekekkel - na jó, az öltöztetés mindenkinél kiverte a biztosítékot.

Aztán, ami itthon volt.. Kristóf először is sírva búcsúzott Mártikától, aki vigasztalta, "semmi baj, Kittósz, semmi baj", még nekem is elismételte a kicsi lány, hogy feltétlenül adjam át ezt az üzenetet Kristófnak. Aztán itthon, megevett egy fél tányér levest (a másik fele a ruháján és környékén landolt), egy kis gesztenyepürét, es egy rudival a kezében a konyhakőre ült. 
Pedig már ilyen szépen eszik:





Zalánt átpelenkáztam, visszatérve ez a látvány fogadott:
Itt a kicsi alszik a kövön (külön felhívom a figyelmet az eldobott rudis papírra). Mikor felemeltem és bevittem, kiderült, hogy sok rudi van a haján is, szerintem először belefeküdt a maradékba. Azóta is alszik.

A klubban pedig Rami megmutatta, hogyan is kell megkötni helyesen a batyut, illetve hogyan tudom jól hátrarakni Zalánt. Nagyon egyszerű, de lépésről-lépésre kellett elmagyaráznia, nem is egyszer :DD Itthon aztán pikk-pakk felkaptam, és megkötöttem. Jelenleg itt szunyál Zalán is - a hátam közepén.
Persze a képeket utána csekkoltam, és igazítottam, hogy a feneke lejjebb, a térdei feljebb kerüljenek a kötésben, remélem, már jó. De próbálkozásnak nagyon klassz, simán ment minden.


A cipeléstől fáradt, görnyedt derekam szinte simogatja ez a batyus hordozás: kiegyenesítem végre a hátam, és érzem a jótékony hatást.

A kendő pedig a klub új szerzeménye: Balázs lefújolta, nekem tetszik - klassz, puha, vékony anyaga van, öröm vele babát kötözgetni. A neve pedig Hoppediz Timbuktu. Micsoda nevek?!

Most néztem meg: Balázs is alszik - ez több, mint gyanús.. Remélem, nem valami ocsmány betegség ólálkodik errefelénk!

No comments: