Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

24.11.10

Kristóf nagy


Újabban fejen áll :o
Szereti nézni az Elmót, csakis 'takaóval', Zalán pedig nyilván partner ebben.

Pózol a fényképezőnek..

Mostanában ilyen szerkiben sétál, és én örülök, hogy nem kell a pocsolyáknál figyelmeztetni, hagyom tapicskolni..

És így gyurmázunk.. nem kicsit mániás a fiú, az első gyurmázásunk a konyhapulton esett meg, azóta is csak ott hajlandó, az  asztalnál 'nemnembutanem'..

Kis sportos szerelés..a nagyfiún:)


Apropó gyurma: a Tyúkanyón találtam ezt a receptet, ami nagyon jó, nem kiszáradós, rugalmas gyurmarecept - olyasmi.mint a Play-dooh gyurmáké (nem tudom, jól írtam-e), Balázsnak volt régen ilyen.

Hozzávalók:
0,5 kg liszt
6 dl víz
4 evőkanál só
3 evőkanál olaj
2 evőkanál borkősav (gyógyszertárban, gazdaboltban kapható) - én speciel egy Privát üzletben vettem

A vizet feltesszük forrni, beleszórjuk a sót, borkősavat, hozzáadjuk az olajat. Ha mindez feloldódott, a forró vízbe beletesszük a lisztet is, és erőteljes mozdulatokkal, fakanállal keverjük 1-2 percig.
Színes temperával színezzük oly módon, hogy a gyurmagombócokba jól belegyúrjuk a temperát, mintha cipót gyúrnánk. Nem baj, ha csomós lett, mert a színezésnél eltűnnek a csomók.

Én ételfestékkel színeztem, úgyis jó volt, de kellett 1-2 nap, mire teljesen felszívta a gyurma a festéket, addig nagyon halvány volt.

No comments: