Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

19.9.11

szőnyeg gyerekszobába

Elkészültem a pólók vagdosásával, gombolyításával és sikerült egy szőnyeget horgolnom. Tízes tűvel, nagyon gyorsan ment, sajnos kisebb a szőnyeg, mint szerettem volna, legalább 3x ennyi pólóból tudtam volna a megfelelő méretet elkészíteni, de egyelőre megteszi. Gyerekszobába tökéletes.

És micsoda szerencse, hogy elkészítettem, mert alighogy az ágy mellé tettem, rá két percre Zalán ráesett a nagy játékban, és nem ütötte meg magát. Tetszik nekik:)
A mintája egyszerű hullámos minta, amit a Barka Horgolósulijából néztem ki, a 2. leckéből, a póló vagdosás és gombolyítás a leghosszadalmasabb lépés, erről sok hasznos ötlet és részletes, képes tutorial található a Polka dot Pineapple blogon.

2 comments:

Zuzmó said...

Húúúú! Te ilyet is tudsz??!! Lécci-lécci, ha majd tele leszünk szabadidővel, megtanítasz? ;)

bringa said...

Hát persze, Zsuzsa:DD