Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

12.9.11

őszi járványok és mérgelődések

Nálunk még semmi ilyesmi, de sajnos megkezdődött a hurutos időszak: délelőtt fél 10-kor tele volt a játszótér:( Ismét kitört az antiszociális énem, ami a kisebb baj. Kicsit nagyobb baj, hogy az összes torokfájós, lázas, hányásos gyereket kihozzák a játszótérre az orvostól, és egymást fertőzik:/ A legnagyobb baj viszont, hogy már megint volt egy királylány a játszin a halál értelmes nagymamájával.
Azon már csak röhögtem, hogy a kislány nem akar játszani Kristóffal, és duzzog, mert ő meg akar (mondtam Kristófnak, hogy kismajmokkal nem barátkozunk, de hát szaladgált előtte a lány, azt hitte, fogócskáznak!), de könyörgöm, mér' kell így öltözni? Jó, rózsaszín, meg minden helyen fodros és hullámos, és bazi nagy rózsaszín hercegnős hátizsák, de vastag harisnya?? 30 fokban?? (Oké, nincs lányom, nekem így könnyű, de tök normális csajokat is láttam, normális - bár rózsaszín - ruhában.)

De a nagymama mindent vitt.
Az előzményeket hagyjuk (megpróbált segíteni Zalánnak csúszdázni, ismeretlenül, nem is értem, hogy képzeli, majdnem leesett miatta a gyerek, mert nem értette, mit akar), de amikor megyünk haza!! Pakolok, Kristóf szokás szerint előre megy, és vár bennünket a járdán - oké, elég messze volt, de láttam, és így SZOKTUK -, mire nagymama, kiabálva, hogy elmegy a kisfiú, jajj, és FUT utána! Mire Kristóf megijedt, és elkezdett FUTNI előle! És futott a nagymama után a rózsaszín hercegnő is, ami még veszélyesebb, mert hát játék! Szerencsére feladták, mielőtt kikergették volna a gyereket az úttestre! Elegem van. Nagyon. Nagyon-nagyon-nagyon.

No comments: