Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

5.9.11

és Balázs a kritikus kamasz

Kétségkívül Balázsnak változott meg mostanában a legjobban a világa. És szerintem nem rossz irányba. Igazából szerinte sem, de 14 és fél évesen nem igazán ismerik be a gyerekek fiatalok, hogy egyelőre okés az iskola. Mert az iskola, az csak iskola. Annak nem örülünk, mert összehasonlítva a nyárral, mégiscsak egy kötelességekkel, szabályokkal, koránkeléssel túlzsúfolt valami. Ahol a középiskolásokat már nem is kezelik olyan elnézően, mint az általánosba járókat.

De mindent összevetve Balázs egyelőre elvan az osztályban, megtalálta egy-két azonos hullámhosszon mozgó osztálytársát, 'Federer' a gúnyneve (hát ennél rosszabb sose legyen!), és máris jártatja a száját az órákon, amiből lesz még zúrje.
A verébtábor sem volt rossz, bár szerintem egy sorversenyen az orrát is eltörték, legalábbis véletlenül megrúgták.

(Ami meglepett, hogy a verébtábor feladatai között rengeteg erotikus töltetű feladat szerepelt, hamarabb érnek ezek a gyerekek, na!)

Teniszezik is, természetesen, pénteken két meccset is nyert, és kondizni is fog járni, de csak az apai rokonok aggódnak érte, mert hogy mi lesz így vele, hogy ennyire fásult, és érdektelen már ilyen fiatalon.
Szokásos WTF érzésem volt a hétvégén, dehát Balázs a hibás, miért kell neki már megint borzolni az idegeket azzal, hogy pék lesz, mert nem akar tanulni?! (tiszta gyagya, és ráadásul még el is hiszik, 2 aggódó telefont is kaptam a rokonoktól tegnap este, majdnem elküldtem mindenkit a fenébe)

2 comments:

Babi néni said...

Aranyos volt egymás után ez a három bejegyzés a srácokról. :o)

Nem értem a rokonokat: miért ne lehetne éppen pék? ;o) Ilyenkor ez még úgyis félévente változik, minek problémáznak rajta?!

bringa said...

Szerintem sincs semmi baj a pékekkel:D Ha mondjuk kokaincsempésznek készülne talán én is aggódnék egy cseppet, de a pékek rendben vannak!