Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

11.9.11

szemünk fénye

Teljesen tanácstalan vagyok. Kristófot szerettem volna egy szemésznek megmutatni, mert néha ijesztően kancsalít a jobb szemével, és hunyorog is. És bejelentkeztünk magándokihoz, mert hát ugye.. azt nem mertem megreszkírozni, hogy sima kórházas rendelésen várjunk, vagy küzdjek vele esetleg beszóljanak:/

Helyette Zalánt vizsgálta meg a doktornő, akinek úgy tűnik, minden rendben van a szemével. Mármint Zalánnak, nem a dokinőnek.
Kristóf ugyanis, bár bejött velem a rendelőbe, de amint a dokinéni hozzászólt - hogy kövesse a szemével a világítós kiskacsát, ordítva, könnyzuhataggal követelte, hogy menjünk, menjünk, nemnemnem és kiütötte a dokinéni kezéből a kiskacsát:( És nem tudtuk megejteni a vizsgálatot, mert ugyan kint megnyugtattam, de amint meglátta a doktornőt, rögtön ordítani kezdett.

Nos, dokinéni szerint nem egyedi eset, majd jövünk legközelebb, és érdeklődött, hogy erőszakoskodott-e vele valaki, mert attól lehet ilyen... esetleg.

És apával teljesen tanácstalanul néztünk egymásra, és már nem is tudom, mi lesz és mikor, és nem is tudom, mit vártam.

No comments: