Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

7.9.11

alkotunk


.. szinte minden nap, és Zalán sem szereti, ha kihagyják, így egyre nagyobb a rendetlenség itthon. Ma is festett, rajzolt a két gyerek, megmutattam Kristófnak a nyomdázást, és wc-papír gurigával nyomta utána a köröket.
Papírtányér lett a katica teste, amit feketére színezett, szárnyakat is vágtam papírtányérból, azok pirosan lettek a szárnyak. Már megszáradtak, miltonkapoccsal rögzítem, és kész lesz az első sk állatka:)

Én pedig elefántos magasságmérőt készítettem a fiúknak a szekrényajtójukra, külön-külön mindkettőjüknek, már meg is mértem Kristófot, 98 cm, húha:)
(Már korábban is készítettem egy elefántot, kartonból, akrilfestékkel színeztem, de Kristóf rögtön rájött, hogy az tulképp egy "rajzi", és amint filctoll került a kezébe, kiszínezte összefirkálta. És a lemosható filctoll papírról nem mosható le.)

A gyerekszobába pedig épp szőnyeget horgolok, a kiselejtezett pólókat felgombolyítottam, ezen a hawaii (szó szerint) blogon található segítség, hogyan tudjuk ezt könnyen-gyorsan-szépen megvalósítani. Már most is jó kis súlya van a szőnyegnek, pedig még csak másfél lábtörlőnyi készült el.


No comments: