Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

9.9.11

Középiskolás Balu

Nem tudom, pontosan, hogy érzi magát, mert kicsit túlterhelt a nagyfiam.
Na nem, mintha annyit tanulna, csak épp a sok edzés, illetve most már edzőterembe is jár heti minimum kétszer.
Szóval, tudom, hogy megy neki a tanulás, és nagyon örülök,  hogy nem az erősebb iskolába vették fel, mert így is nehéz a tempót megszoknia. Ő tipikusan az a "Halak" gyermek, aki nem igazán van mindig jelen, mégha úgy tűnik, követi is a fonalat, ellenőrizni kell időről időre, hogy valóban figyel-e:) Mondjuk én ezt ritkán tartom viccesnek, amikor mesélek vagy magyarázok valamit, és 5 perces szövegelés után megkérdi, hogy miii?
(Persze ez az egész nem horoszkóp, még csak nem is személyiségfüggő, hanem életkori sajátosság is, ahogy a többi vele egykorút figyelgetem.)

Szóval elég neki bőven az, amit most kap. Napi 3 spanyol óra és a többi: matek, magyar, kémia, fizika, info tárgyaik vannak, szintfelmérőt írattak velük matekból és magyarból, és nagyon úgy néz ki, hogy matekból kötelező korrepetálásra fog járni:)

Továbbra is van egy-két haverja, de igazából nincs nagy véleménnyel a nagyobbrészt "menő" osztálytársairól (mér' kell 14-15 évesen bulizni és inni minden hétvégén, nem értem, különösen érdekelne, hogy a szülők szerint ez tényleg okés, és hogy miért szolgálják ki személyi nélkül a szemlátomást fiatalkorúakat), szóval elvan, de óvatos.

A spanyolt tanulom vele, délutánonként, már amennyire lehetőségem van rá, szép nyelv, cserediák program működik a suliban, elképedve utasította el Balázs a feltételezést, hogy kimenjen Spanyolországba egy időre. Én igazán nem erőltetem, de nyilván nem is állnék az útjába, ha menni akarna, és szerintem 1-2 év múlva megérik majd annyira, hogy menni akar, jajnekem..

No comments: