Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

30.8.11

lassan itt a szeptember

...és vele olyan sok változás.

Balázs elment verébtáborba. Olyan szinten volt ideges, hogy nem is szólt hozzám reggel, pedig az ő kedvéért keltem fel hajnali fél 7-kor:D
Nagyon-nagyon remélem, hogy jól érzi magát, hogy befogadják, hogy jó kis közössége lesz. Ott lesz a tanárnője is, vele sem árt összehaverkodni, én is nagyon készülök az első szülőire. Holnap megy a könyvekért, már mindent bevásároltunk, ünneplő fekete nadrágot farmert, és inget is vettünk, van zrínyis nyakkendője, kitöltöttem a kitöltenivalókat, ugrásra készen várjuk szeptember 1-jét. Én várom, Balu finoman szólva nincs elragadtatva.

Kristófnak pedig ma volt az első napja az oviban. Vagyis ma kezdődött az össznépi beszoktatás, mi - mint januáriak - csak barátkozóba mentünk. Mentünk volna. Vagyis mentünk és jöttünk.
Mert odáig, hogy húú, csúszda meg játszi, addig minden rendben volt. Aztán az épületben elkezdődött a sírás, és 15 perc után sem csendesedett, mígnem megbeszéltük az óvónővel, hogy nincs értelme erőltetni, nehogy valami nagyon rossz élmény maradjon meg benne, majd 2-3 hét múlva elsétálunk, és az udvaron elkezdjük szépen az ismerkedést. Jó, hogy ő volt a legfiatalabb, de azért ez... Pedig olyan klassz volt a légkör - kár, hogy csak szerintem. Nem baj, megyünk majd 2-3 hét múlva:DD (Igazából valami ilyesmit vártam titkon, legbelül. Mégsem értem. Hetek óta az oviról beszélek, mesélek, és ő persze pont lesz@rja, de miért van az, hogy csak akkor és annyit ért meg, amennyit akar?!)

Amúgy meg elegem van, már több, mint két hónapja dolgoznak a házfelújításon (jellemzően a redőnyöstől tudtam ma meg, hogy az első csapatot elzavarták, mert nem haladtak, ezért is állt napokon keresztül a munka), ma szedik le az állványokat a déli oldalról és végre ismét tudok kint teregetni. Meg takarítani. A redőnyös sem végzett ma, mert nem számított rá, hogy ennyire nem halad.. Nem kérdeztem meg, hogy mégis mire számított, és ha két hete cseszegetjük, hogy jöjjön már, mér' nem hajlandó? Mindegy, jó fej volt, csak olyan tipikus vállalkozó, az sem igaz, amit kérdez.
Rendeltünk új bejárati ajtót, hogy akkor ez is legyen meg, és az új, szigetelt lépcsőházból ne tóduljon be a cigifüst a lakásba, de még arról sincs hír, mert a kollégáknak naaagyon sok a dolga. Nem mellesleg egy mosogatógépet is rendeltünk, de azt meg nem tudják szállítani, mert nincs.. Olasz a márka, nagyon szeretem, szép fekete lenne, de 2 éve ugyanezt játszottuk el a sütővel, amit égen-földön nem lehetett akkor beszerezni, így végül nem is az lett beépítve, áááh!
(és ezek igazából luxusgondok, mert hogy műanyag ajtó, meg mosogatógép, dehát már úgy várom, ha egyszer elvileg kapható, ott van a honlapokon, akkor miért nincs? és miért csak Budapestre szállítanak, ha véletlenül valahol mégis van?)
Szóval szomorkodom, kicsit, bár nincs semmi gond. Csak épp minden lehetne egy kicsikét simább:/

Zalán eközben szép lassan elkezd beszélni, és időnként már nagyon földhöz tudja vágni magát, ha nem úgy van minden, ahogy szeretné:D

No comments: