Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

15.8.11

kötő-horgolócsoport a facebook-on

Kedvelem a facebook-ot, nagyon. Amennyire besokalltam anno az iwiw-től (és azt hiszem, egy éve nem is látogattam meg), annyira rákattantam.
Nem kifejezetten az ismerősök megkeresése miatt - nem lesz több ismerősöm, attól, hogy sokan bejelölnek. Épp ezért én nem keresek rá másra, de ha épp feldob valakit, azt megjelölöm.

Ellenben nagyon tetszik, hogy azokat a híreket, amiket máskor több weboldal átböngészése után kaptam csak meg, azt rögtön, egy gombnyomásra elérem. Főleg, mióta okostelóm van, nagyon jól jön ez a funkció, 1-2 perc alatt update vagyok az engem érdeklő témákban.

Aztán van az embernek kamaszgyereke, akire félszemmel rá lehet nézni, hogy milyen utakon jár. Vagy épp mi érdekli, mert az egyébként igen bőbeszédú fiú meglepően hallgatag tud lenni bizonyos esetekben.. Nem tolakodóan, nem lájkolom a bejegyzéseit vagy ilyesmit, de azért jól jöhet, ha tájékozott a szülő a FB-on.

És végül, ami számomra nagy újdonság: csatlakozni lehet kis közösségekhez, ami begyűjti a hasonló érdeklődési körű emberkéket - ha van, aki megszervezze. Így csatlakoztam én a kötős-horgolós közösséghez, ahol hihetetlen pezsgés van, állandóan történik valami, és inspirálnak is mások alkotásai - sokat tanultam már tőlük, bár lépést akkor sem tudnék velük tartani, ha 48 órából állna a napom. De mindennap alig várom, hogy horgolótűt (esetleg kötőtűt, de a horgolás az új szerelem) fogjak a kezembe.

Ezek készültek eddig:


Kristóf rákattant a hátizsákra, megvizsgálta magát a tükörben, majd bepakoltuk a szemüvegét, és azóta még nem hordta, de az oviba majd jól jön:D

Készül egy katicás párna is - de még csak a minta van meg hozzá, előtte mobiltok, 1-2 négyzet egy közös takaróhoz, ami jótékony célzattal készül, labdaháló, a nagyinégyzetes takaróm tovább bővül, már 90*90 cm-es, és még messze van a vége és még sok minden sorakozik a kézimunkás füzetkémben.


És Jancsi is kért egy sapkát magának télre:DD Eddig szó nem lehetett róla, hiába ajánlgattam, de megbizonyosodott a pamut fonalak finomságáról, és egy zöldes Gilice fonalat választott magának, egyszerű mintával. Valszeg inkább kötni fogom, a horgolás még nem egészen úgy megy mindig, ahogy szeretném, de alakulok. Sokkal haladósabb és mutatósabb, mint a kötés.

4 comments:

Zuzmó said...

De jó lenne ha megtaníthatnál kötni/horgolni! (álmodozós smiley) Bár amíg két szót alig tudunk váltani a gyerkőcök mellett... :D

bringa said...

No igen:DD Pedig úgy a legkönnyebb ilyesmit megtanulni, ha van valaki, aki megmutatja a kezdő lépéseket, én hónapokig tanultam a horgolást a netről (jó, többször a sarokba vágtam az egészet).
1-2 évig ráér?
Szerintem akkor már akár egy szabad óránk is lesz :DD

Zuzmó said...

Ha huszonvalahány évig ráért, 1-2 évet még kibírok horgolás nélkül :D Szóval szerinted pár év és tele leszünk szabadidővel?? (rotfl) De az ajánlatom továbbra is áll: ha rá tudod hagyni valakire a lurkókat, összefuthatunk kikapcsolódási szándékkal! Te hozod a horgoló tűket (vagy mi a szösz) én meg a kávét/teát/sütit/fagyit igény szerint ;)

bringa said...

Vagy mi a szöszt:DD
Anyukám nemsokára nyugdíjba jön (szeptember végén), tele leszek szabadidővel, szerintem előbb-utóbb tényleg megejtjük azt a kávézást:)