Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

4.8.11

horgoltam is néha

És íme a nagyimintás horgolt takaró készülődése:

Azóta már kicsit haladtam vele, van vagy 10 sor széles fehér része, sőt néhány sor kékes árnyalat is, azóta ismét a fehéret horgolom, és fel is emésztettem az akril-fonalaim 90%-át. A végén vennem kell majd néhány gombolyagot, hogy normális takaróméretre tudjam kialakítani.

Mivel egyben kötöm az egészet, ezért mostanra már tekintélyes idő, mire egy-egy sorral körbeérek, és jól melegít is, amikor a fotelban kucorogva az ölemben pihen. Nem egy nyári darab, na:)

A katicás hátizsák, mint másik futó projektem is szépen alakul, kész a háta és 7 pöttye (az alját épp újrakezdtem).

Ez pedig a kész két darab hálós játéktároló - közöttük pedig a gyapjú-tarisznya, amit Balu a Waldorfban szőtt 4-ben. Olyan szép, és olyan nagyon szerette csinálni:)
És a falvédő, ami még mindig nincs a falra szerelve, mindig annyi mindent csinálunk egyszerre..

No comments: