Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

1.8.11

Csak beköszöntött az ősz

nálunk is.
Múlt héten nem mindig tudtunk sétálni délelőtt, és ez elég káoszossá formálta a napjainkat. Kristóf nem aludt, így Zalán se tudott, volt, hogy 3x verte fel a szendergésből (cserébe kaptunk egy nyugalmas, hosszú éjszakát, ez is valami!).

Csütörtökön lementünk, mert muszáj, és az új Praktikát is meg kellett vennem - amiben sablonok vannak szerepjátékokhoz, és már neki is láttam a konyha elkészítésének -, és hatalmas zuhé kapott el minket hazafelé. Gyakorlatilag bőrig áztam, Kristóf a bicajon felkapta ugyan az esőkabátját, de zavarta nagyon az arcába ömlő eső. Zalust pedig valamennyire megvédte a babakocsi teteje..
Végül aztán hazáig futottunk, versenyeztünk, nagyokat nevettünk az esőben.

Szépen alakul a horgolt takaró is, és a katicás hátizsákot is elkezdtem, végre van 4-es horgolótűm, juhéjjj XD A takarón persze látszik a kezdő horgolás "bája", de szépen alakul. A katicásnak kész az alja, és 3/4 hátulja, sajnos valamiért az elejét is feketéből akartam csinálni piros pöttyökkel (jó rég nem láthattam már katicát), és így azt bontottam, most keresem a piros fonalam, és fogalmam sincs, hol lehet.

Rendeltem fonalakat, könyveket - áá, ez az internetes vásárlás nagyon jó dolog, és ha csak 1-2x rendelek egy hónapban, akkor sokat megspórolok. A Bookline például teljesen megfőzött az akcióival, most volt egy Brigitta nap a naptárban (nem a hivatalos), arra is kaptam kedvezményt, ma könyvszerda van, és Szabó Magdát és Stendhalt rendeltem. Így a 3 könyv került úgy 4 ezer forintba, és spóroltam kb. 2 ezret. Persze, ha úgy nézem, mivel könyvesboltba gyakorlatilag soha nem jutok el (csak villámvásárlások sanszosak nálam, ha már nagyon muszáj), így elköltöttem egy csomót feleslegesen.
És mivel leapasztottam nagyrészt a fonalkészletem, Jancsi engedélyezett némi utánpótlást (megfulladunk már a sok "kreatív szemetemtől", de ígért plusz polcokat), és gyorsan ki is próbáltam a Barkafonal akcióját. Sokat olvastam már a fonalakról, ráadásul a Barka online horgolóiskolájában tanultam az alapokat is, nagyon kíváncsi vagyok.
Update: Azóta már itt is van mind a 8 gombolyag Gilice, és olyan kis puha és szép. Más fonalakat is kipróbálok majd egyszer, de most ismét 1 kg feletti a készletem, ez így nem megy tovább. Bár a hétvégén a férjek gyöngye levágatta a polcokat, már "csak" fel kell őket szerelni.

Ami elveszi a kedvem a séta lehetetlensége mellett csak az, hogy elkezdték a házunk szigetelését és festését, és már 2 napja áll a munka.. És így nem tudok teregetni sem, a ruhák nem száradnak, ellenben ismét hegyekben áll a fürdőben a szennyes. És ezt tuti senki nem oldja meg helyettem:D

Amúgy sok történés van, csak győzzek jegyzőkönyvezni:)
Például így festenek:



Így fürdenek:


Így tévéznek:

Így sütiznek (amit amúgy Balázs sütött):



No comments: