Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

3.1.11

Szeretem..

..többek közt azért, mert megnevettet.

Irtózom a molylepkétől. És mindentől, aminek a fejlődése során van lábnélküli formája. És ez olyan fóbia, hogy egy-egy ilyen tlálkozást évekig nem felejtek el. Ősszel volt némi moly-szaporulat a kamrában, azóta is óvatosan nyitok be az ajtón, és feltérképezem a helyzetet. És néha álmodom azzal az esettel, amikor beléptem, és 3 kukac (vagymi) nézett velem farkasszemet. Komolyan, az egyik háttal volt, és megfordult! Szóval teljesen hülye vagyok. Viszont kedvelem a hernyókat plüssben és rajzfilmen is.

Karácsony előtt, ahogy kávét főztem, egy molylepke szállt el előttem, könnyedén lecsaptam (nem egy fürge állat, szerencsére), viszont mondtam Jancsinak, hogy alkalomadtán nézze meg a kávésbödönt, mert lehet, hogy onnan szabadukt ki a lepke és tele van a kávé kis lárvákkal, brrr!
Vaklárma volt, persze, a kamrában akkor már napok óta max. 3 fok volt, biztos egy vásárlással hoztuk be az undorítóságot, és jól megfagyott a családja, viszont egy nap a kávésbödönben találtam egy papírból kivágott kígyó-féleséget, volt arca, szarva (?!), és rám öltötte a nyelvét.

3 napig röhögtem, akárhányszor eszembe jutott.

No comments: