Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

30.7.10

gyermekágy

Vége:)
Nem, mintha túlságosan kihasználtam volna az időt. Az az egy hét szuper volt, amíg anyukám itthon volt, akkor sokat pihentem. Amikor Jancsi itthon volt, kevesebbet, utána pedig szinte semmit. Meg is jegyeztem méltatlankodva Jancsinak, hogy a gyermekágy ugye a pihenésről szól, és nekem ebből igen kevés jut, mire azt a választ adta, hogy akinek 3 gyereke van, sőt egy 1,5 év alatti gyereke, annak ennyi jut, emésszem meg.
(Persze igazából nincs okom panaszra, nem ismertem még pasit, aki annyit segítene, mint Jancsi nekem, dehát egy csomó mindent akkor is nekem kell csinálni, egyrészt, mert nem ért hozzá: mosás, vasalás, főzés, másrészt, mert eszébe sem jut, hogy azt is meg kellene csinálnia: WC-, fürdő-takarítás stb.) Na igen, főzni is kell, ruhát rendezni, gyerekeket körülugrálni.. Mondjuk lehetne segítségem, de nem bírnám ki, hogy cserébe beleszóljanak az életembe. Úgyhogy nincs :/ Szerintem még mindig sokkal jobban járok. Viszont így nézek ki estére xDD

És a neheze csak ilyenkor jön. Mert Zalán továbbra is végigordítja a 8-tól 10-ig terjedő időtartamot +/- egy-két óra. És semmi, de semmi nem segít.

Jancsi megkérdezte, hogy miért zavar engem ennyire a sírás, hagyjam egy kicsit, had sírjon. Hmm.. ezt a megjegyzést már Kristófnál is megejtette néhányszor, akkor még komolyan vettem, érveltem, vitatkoztam. Azóta persze tudom, hogy sokkal engedékenyebb, mint én, Kristóf pl a legkisebb nyafijával mindent elér nála.
Ezen szoktunk is vitatkozni, mert utálom, hogy azt sulykolja belé, hogy hisztivel bármit elérhet, de hiába, Kristóf az ujja köré csavarta apát. Te jó ég, mi lenne, ha lánya lenne?!

Tegnap este is 10-ig ordított Zalán, de utána hajnal fél 4-ig aludt :D Ha ez az ára egy kis éjszakai nyugalomnak, hát kénytelen vagyok beletörődni. Majd csak abbahagyja pár hónapos korában. Viszont 6 hetesen 5kg 60 dkg-t nyomni igazán szép teljesítmény. A rugalmas kendőt általában csak 7 kg-s korig ajánlják; ha így haladunk, az még kb. 1  hónap :/

No comments: