Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

29.7.10

oltás

Elválaszthatatlanok
Tanácsadáson voltunk. Féltem nagyon, mert Kristóf nincs nagy barátságban a dokinénivel. Pedig olyan aranyos néni, még én is hozzá jártam anno. Balunak is ő - Izabella néni - volt a dokija, és amikor hazaköltöztünk Pestről, evidens volt, hogy hozzá fogunk járni, pedig akkor még Nagykállóban laktunk. A gyerekekkel is kedves, odafigyel, szoptatás-, és gyerekpárti:)
Vagány, mi?

Nem mertem egyedül elindulni, így ma Jancsi szabit vett ki. Jól is tettem, mert Kristóf már a mérlegelésen sírt (12 kg!), a vizsgálatnál ordított, ehhez képest a szurinál már csak pityergett. Hahh!
De most már vége az oltásoknak 6 éves korig, kezdhetjük az egészet Zalánnal xDD

No comments: