Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

27.7.10

alvás :(

Vagy inkább annak hiánya:/ Nem, mintha látszana a képeken. Zalánról az elmúlt pár napban csupa alvós kép készült, és napközben egész jól alszik is. Kristóf is nagyon tudja húzni a lóbőrt xD
Este viszont egy kötelező 2 órás üvöltéssel zárja a napot. Mármint Zalán, Kristóf már leszokott róla, bár nem túl régen. Tegnap este elég hűvös volt ahhoz, hogy felkössem kendőbe, így szépen elaludt, üvöltés nélkül. Természetesen nem győztem gratulálni magamnak, milyen szuper anyuka vagyok, de hajnalra már nem voltam tele önbizalommal, ugyanis az éjszaka folyamán bepótolta az üvöltést. Kristóf szintén nyugtalanul alszik.
Hmm.. most a teliholdra és a hidegfrontra fogtuk a rosszul sikerült éjszakát. Ha ezeknek vége, majd keresünk új mentséget.
De ezek a képek!! Jókedvre derítenek, hiába vagyok zombi.
Pedig össze kellene magam szedni, mert hamarosan indulunk a terhestanácsadóba - szerencsére már nem miattam :) -, Anyatejes Világnap rendezvény lesz. Persze jobb lett volna, ha nem esik, így nem tudom, hogy is fogom abszolválni ezt a dolgot :/

Milyen picinek tűnik apa kezében! Pedig nincs is nagy keze:)

Kristóf szívószállal iszik.
Beszélgetünk, nem veszekszünk xD

No comments: