Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

1.7.10

Kis ízelítő a jövőből

pedig most nem is egyedül voltam, hanem apával, 4esben.
Elindultunk sétálni, előtte beugrottunk a Gulliverbe motort és labdát venni Kristófnak + egy ajándékot, aminek még nem tudom mi lesz a sorsa pontosan, úgyhogy erről még hallgatok:)
Szemem se rebbent, amikor induláskor megéhezett a picur, emiatt a nagyobb finoman ordítani kezdett és megrugdosta a bejárati ajtót.
Akkor sem rándult arcizmom, amikor a frissen kapott játékokkal alig lehetett bepakolni  gyereket az autóba. Mivel 9kor közel 30 fok volt, világrengető ötletem támadt: menjünk az erdei tornapályára!

Az első tócsánál még nagyon nevettem: Kristóf bokáig állt benne és nagyon csodálkozott.

A másodiknál már gyanús volt a szag. A sétányon átható trágyaszag terjengett, nem sokkal később megtudtam, honnan ered: A pocsolya nem sárból állt. Kb. olyan szaga volt sárnak, mint egy hetek óta nem takarított disznóólnak. És hogy honnan tudom? Onnan, hogy Kristóf a 3. "szar"tócsában elesett, és beterítette az anyag és annak szaga.. (a mosógép most öblít)
Hazajöttünk, megfürödtünk, takarítottunk, gyereket nyugtattunk és persze jól összevesztünk (a felnőttrészleg, persze).Így esett, hogy már 2 órája egyedül vagyok itthon, és ráérek blogolni, mert a kicsi csak addig nyugodt, amíg az ölemben van. De legalább a nagy alszik :DDD

A képek azért, mert emlékeztetnek, milyen remek az életem egyébként.

Ezek pedig azért, mert azt hittem este, jön a vihar..

természetesen nem jött. Vajon miért van akkor ilyen sár(szar)tenger az erdő olyan részén, ahol fa is alig nő még?! És mi lehet beljebb? És nem fertőz esetleg ez a valami? És a szúnyogok miért nem alszanak napközben?




2 comments:

szindi said...

annyira aranyos mindkét picurod!:)

bringa said...

köszönöm, én is mindig gyönyörködöm bennük:)