Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

14.2.11

első díjam:)

Kaptam egy díjat Altairtól, az Eldugott zugblog szerzőjétől - köszönöm szépen. Nem kaptam még díjat - családi naplóként erre nem is nagyon számítok, és nem is gondoltam, hogy fontos lenne, erre kiderült, hogy fontos, és nagy örömet okoz. Még ilyet :DD
Tehát a díj:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.



És most tovább is adom a díjat 3 családi blognak - mert őket személyesen is ismerem, és biztosan nincs több száz olvasójuk - (és mert a többi kedves blog már biztosan mind megkapta).
Raminak, Mártika mamájának; akit olvasgatva kaptam kedvet a blogoláshoz, és mert sok mindenről hasonlóan gondolkodunk, és majd egyszer szóban is lesz időnk eleget beszélgetni:DD ;
Andikának, aki Totit és Eriket nevelgetve ad erőt, reményt, hogy kibírható és élvezhető a kis korkülönbség, mert mindig vidám, és mert nevetek, ha jellegzetes 'szövegelését' olvasom;
és Zuzmónak, aki Egy kis gézengúz mindennapjairól ír, mert Bendegúz életét születése pillanatától kezdve követem, és ő a napokban töltötte be 1. évét.

1 comment:

Zuzmó said...

Teljesen meghatódtam! Köszönjük a díjat, már tovább is adtam.
http://ladanyibendeguz.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam.html