Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

13.2.11

egyszerű formák

Ilyen jó kis "kirakóst" játszottunk Kristóffal.
A virág volt a prototípus: egyszerű formákat vágtam ki színes kartonból (a virághoz köröket és egy téglalapot), amik alapján megrajzoltam egy lapra a körvonalakat.
Megmutattam, hogy is néz ki a virág ezekből a formákból, figyeltem, mit fog vele csinálni, és tetszett neki. 10-15 perces játék kerekedik ki belőle, ahogy töretlen lelkesedéssel pakolja le-föl a köröket a lapra. Tetszik neki a "vijág".
akár az apja kiskori fényképe is lehetne - kakaóbajusszal

Azóta egy traktort is készítettem, ami természetesen a virágnál is sokkal érdekesebb és élvezetesebb.

A játék egy blogból jött (véletlenül jutok el ilyen helyekre, néha nem is emlékszem, hol láttam, amit láttam), ahol egy most 34 hós kisfiú anyukája ötletel - egyszerű, gyorsan kivitelezhető és piciknek is élvezetes elfoglaltságot nyújtó alkotások: tehát ez a hands on blog, sok érdekességgel.

No comments: