Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

26.3.12

tavaszi díszek


Még az előző Praktika (márciusi) ihletése alapján készült egy villámgyors tavaszi koszorúnk, némi krepp papírból, muffin-kapszliból és persze a szokásos koszorúalapból. Nagyon egyszerű volt az 5 cm-es papírcsíkot rátekerni a koszorúra és összesodort muffinpapírokat ragasztani egy részére - szerettem volna mintás muffinkapszlit, de hajrá újrahasznosítás, itthon általában csak fehér  van -, így tényleg nagyon hamar elkészült és hetek óta kint van az ajtónkon. Mindig gyönyörködöm benne, de én vagyok az egyetlen, más nem méltatja említésre sem:(

Aztán a tavalyi koszorú is előkerült, ami nagyon recycle volt, mert tojástartó dobozból készült, és organza-virágokat biggyesztettem rá - színben nem túl ütős a drága, de nagy kedvencem.

Aztán az elmaradhatatlan wc-papír gurigákból készült tojások az ágakon - amik fogták magukat és kivirágoztak a nagy tavaszra a lakásban (a tojásokat Kristóf festette) -, és a hungarocell gömbökre ragasztgatott kis virágok - mintalyukasztóval készültek - nagyon gyorsan készülnek, és fel tudják dobni a lakás hangulatát.

Mélyen jellemző, hogy ilyesmiket gyártok, miközben a lakásra ráférne némi nagyobb takarítás, ez a ragyogó napfény nem tesz jót a szemnek - még jó, hogy alig látok -, mert minden sarokban pókhálók teremtek és száll a por a labdázásnál, a szekrények tetejéről említést sem tennék, és az ablakok.. Szóval nem véletlen a tavaszi nagytakarítás szükségessége - sajnos ilyenkor már látszik is a kosz. Lélekben már rajta vagyok az ügyön.

1 comment:

Babi néni said...

Tök jó ötletek. A pókhálóknak meg szerintem kifejezett díszítőfunkciójuk van, le ne szedd haloweenig. ;o)