Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

21.3.12

Kristóf nap




Nemzeti ünnep lett - március 15. Van egy nyári Kristóf nap is, de mivel nálunk a március a nagyon ünneplős hónap, mindhárom fiúnak van valamije, úgy döntöttünk, jó lesz ez a nap is, így legalább nagy eséllyel esik hosszú hétvégére, dőzsölhetünk, kedvünkre.

Fánkot sütöttem a kis ínyencnek - valamiért ez a kedvenc péksüteménye, bármilyen változatot megeszik, boltit, saját sütést, csörögét, szalagosat. Most amerikai fajtát sütöttem, sütőben, olaj nélkül, Garffyka receptje alapján, finom volt, elfogyott hamar. Kicsit furcsa volt először, hogy a külseje picit keményebb, és mivel csak fahéjas porcukorral szórtam meg - a család nagyobb (magasabb) férfi tagjai leszavazták a mázakat, persze az én hibám, minek kérdezek -, kicsit szárazabb volt, de ez nem akadályozott senkit abban, hogy egymás után be ne nyomjon 4-5 darabot. Tényleg függőséget okoz:)
 
Aztán az ajándékok - ez komoly fejtörés, mert nem akarom ÁLLANDÓAN fejleszteni a fiút, de nehéz olyat találni, ami szórakoztató, leköti, esetleg még hasznos is, és nem porosodik pár nap múlva.
Ez a társasjáték lett a nyerő: Colorama, a forma és színegyeztetés úgy megy már, mint a karikacsapás, kezdi pedzegetni a szerepváltást is, néha türelmesen megvárja, míg a másik következik. Szóval jó ötlet volt.
Kapott persze mellé még Bambino LÜK füzeteket is, amiket még csak nézegetés szintjén élvez, nem erőltetem, és Thomasos könyvet, és duplo-hoz alaplapot, ne mindig csak tornyot építsen.

De a lényeg, hogy sétáltunk nagyokat, újra előszedtük a futóbicajt, meglátogattuk a régi jó játszótereket, voltunk az unokatestvéreknél, és sokat pihentünk.

Hát ezért is jó Kristóf napot március 15-én ünnepelni.

No comments: