Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

26.3.12

Hobbi



A következő téma a Zugblogon (itt jegyezném meg, hogy én kedvelem a hobbitokat, és a tündéket is, de szerencsére nem ez a téma, Tolkien elég nagy versenytárs lenne), ami elsőre egyszerűnek tűnik.
Mert hát nyilván tudom, mi a hobbim. Vagy mégsem? Olyan sok van, és olyan is van, ami jelen élethelyzetben nem működik, olyan is, ami most "itthonülő" anyaként van, de egyszer majd, ha dolgozni fogok, nem lesz aktuális. És amúgy meg egy igazi kontár vagyok: rengeteg minden érdekel, rengeteg dologba belekezdek, de semmit se tudok tökéletesen. De sajnos még jól sem. Elboldogulok, úgy, ahogy.
Anno, mikor a külkereskedelmi fősulit végeztem, akkor volt az a benyomásom, hogy igazi szakbarbárokat képeznek belőlünk, aki egy kicsit mindenhez konyít, de igazán semmit se tud. Ezek szerint mégsincsenek véletlenek... pedig tudom már, hogy rossz szakmát választottam, mert ez nemhogy boldoggá elégedetté nem tesz, de mégcsak jó sem vagyok benne:D

Örök hobbi viszont az olvasás, nagyon szeretek elmerülni egy történetbe, teljesen kikapcsol, megnyugtat - és mindennapra szakítok egy kis időt, hogy olvassak - ha csak 10 perc jut, az is valami, de képes lennék napokat végigolvasni. A kedvenceim mostanában Szabó Magda, Steinbeck és Zola és Jane Austin. (Hát, nem vagyok túl update.)
A másik a kötés - a horgolás is az lenne, de ahhoz még mindig hülye vagyok -, csak a szemem nem a régi, hamarosan elkerülhetetlenné válik egy szemüveg beszerzése, mert este - amikor ilyesmire időm van -, nem igazán látok.
Aztán a nyelvtanulás - olaszul teljes egészében egyedül tanultam meg pl., de ha több időm lenne, a spanyolt is hozzátenném: na ez a hobbim most parlagon hever.
Helyette jöttek a kreatív kézimunkák, dekupázs és üvegfestés és társai, de új szerelmem a régi dolgok újrahasznosítása. Ha ilyesmit látok, alig bírok magammal. És minden estére nagy kézimunkázásokat tervezek, aztán az este közeledtével nagy eséllyel már csak az ágyba bírok bezuhanni. Szöval fejben én vagyok a legnagyobb kézimunkázó a világon, a gyakorlati részét még jelentősen csiszolnom kell.

1 comment:

Babi néni said...

Fejben én is több dolgot szoktam elkészíteni, mint élőben. :o) Fejben például már kész a vitrázsfüggönyöm, a valóságban meg a szekrényben figyelnek a gombolyagok. :o)