Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

6.10.10

Hordozunk

A Nemzetközi Babahordozó Hét tiszteletére - és megtépázott idegeim csitítására - elkezdtem gyakorolni a háti hordozást (Rami, most már komolyan el kell mennem egy tanfolyamra - mondjuk már jövő héten). Szóval, Zalánnal nem nagyon megy. Még a mei tai-t se tudom felvenni, kendőt pedig abszolút nem merem hátrarakni. 

Úgyhogy minden nap megvárom, hogy Balu hazaérjen a suliból, és a segítségével hátrakötöm pici Zalánt. Ha meg nincs itthon, hát előrekötöm, mert csak így alszik..

Vagy nézelődik. Hát igen, Ölben lenni jó:DD Meg háton is:) És kézben!!

1 comment:

Kata anya said...

Bringa!Én is próbáltam még Csongit hordozni kendővel de sajna nem ment(nem voltam elég ügyes).Tuti jól jönne Nekem is.