Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

14.9.10

Őszöltünk 3.rész

És hogy miket csináltunk Parádsasváron? Jóval kevesebbet a tervezettnél:)

Grilleztünk, tábortüzet raktunk.

Voltunk az Adrenalin Kalandparkban, az nagyon jó volt, még én is boboztam egyet (hüpp, csak egyet), Kristóf játszóházazott, az első nap én mentem be vele, másnap már Balu akart:) Király játszóház, Kristóf végig hatalmasakat röhögött.
Jancsi átsétált Kristóffal a függőhídon, a picur nem félt, Balu vízigömböcözött
, kvadozott
  (khmm. quad-ozott? vagy hogy?), trambulinozott
(amit vmilyen kifürkészhetetlen okból eurobungy-nak hívnak).

Kisvonatoztunk - haha, elvileg erdei kisvasút a neve, sajnos erdőt nem láttunk, mert Mátrafüreden, ahol bármi: erdő, hegy, domb kezdődne, véget ér, de határozottan voltak bokrok. Elvileg 3 vonat indul, szerettünk volna Mfüreden csatangolni, de hiába a menetrend, ami még az állomáson is ki van függesztve, nem indul.. mert csak. 300 m megtétele után viszont egy félórás kényszerpihenő következett.. egy autó ráállt a sínekre - látatlanban kitaláltam, tényleg audis volt az illető.
Ez a nap volt a mélypont, mert utána betértünk egy gyöngyösi olasz vendéglőbe, ahol a 2 gyerek versenyt ordított egymással.. még visszagondolva is kínos:/

1 comment:

Babi néni said...

Nagyon jónak látszik ez a kalandpark. :o)

Szerintem helyes a kvadozott is. Ezt az idegen szavak toldalékolását én se tudtam sose rendesen, ezért utánanéztem: Idegen szavak után csak akkor kell kötőjel, ha néma hangra végződik, pl. Andrew-t. Ha viszont ejtendő az utolsó hang, akkor egybe kell írni és lehet ékezetet is rakni rá, pl. Nelson Mandelával.