Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

13.5.10

babaklub

Ma is voltunk klubozni:) Minden csütörtökön járunk délelőtt a Nyíregyházi Babaklubba, ahol egyre több anyukával és babával, kisgyerekkel találkozunk. Nagyon klassz, hogy egyre több mindenkit érdekel a hordozás és más "különcségek". Amikor még hordoztam (ennek már lassan 9 hónapja), elég sokan néztek rám furán a városban - persze most is furán néznek a hordozó anyukákra (egy-két lámpaoszlopra, virágládára való felkenődés is megesik időnként xD), de legalább tudjuk, hogy NEM VAGYUNK EGYEDÜL ;)

Szeptember óta klubozunk anyukákkal és babáikkal. Büszke vagyok a klubra, mert - bár nagy szerepet természetesen nem vállalok benne (és ennek oka nem az érdektelenségem, hanem a lustaságom, hanyagságom, szétszórtságom stb.) - de az egyik alapító tag vagyok, és a terhességem elején jelentkező hányásos, magas vérnyomásos, kórházas stb. hónapokat leszámítva igyekszem mindig megjelenni.

Persze nem is én vagyok a fontos, hanem Kristóf:) Ő jelenik meg a kis barátai körében hétről-hétre, és nagyon élvezi. Persze a mai klubot (és a múlt hetit is) pont nem élvezte - ilyen az én formám, mire kimondok valamit, már meg is változik.. -, valami életkori sajátosság? vagy a 15 hós brutál MMR oltás, ami több napos lázat+pöttyöződést okozott nála? vagy a 3 épp kibúvó foga? Szerintem mindhárom egyszerre.

Mire hazajöttünk, elaludt a kocsiban, jól át is pisilte a pelusát, aztán felébredés után megint a régi vigyorgós volt. Mert amúgy nagyon barátságos kisbaba, állandóan sármosan mosolyog, csak lehet, hogy most jön rá, hogy nem feltétlenül jót kap mindenkitől, és néha tart már a babáktól is. Az a jó, hogy tudom, elmúlik, hamarosan visszanyeri az önbizalmát.

A helyszín kívülről, itt a honlapja is. Csalóka a kép, és az utca felől is egy nagyon pici helynek tűnik, a lényeg az udvarban van. Nagyon gyerekbarát hely, mindent igyekeznek felkarolni, szerintem a legjobban működő művház a városban, csak egy picit kiesik, ezért nem mindenki ismeri (én is csak pár éve):

No comments: