Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

18.5.10

35. hét

Felhívtam a kórházat, hogy kérjek időpontot 36 hetes UH-ra. Kedvesen közölték, hogy jövő hét keddre tudnak időpontot adni a fsz. 6-osba, és érdeklődtek, hogy ismerem-e a járást. Mert, hogy ugye tudom, hogy nem UH-ra kell jönnöm kedden, hanem NST-re. Pár pillanatig egészen hülyén bámultam magam elé, és aztán leesett, hogy tényleg.. Jövő héten mindenképp betöltöm a 36 hetet, vagyis már igazán nem sok van hátra, jön az NST, meg heti doki, védőnő, aneszteziológus, meg 38. heti UH.. és húúha, mindjárt itt van. És bár tudtam, hogy hétfőtől a 10. hónapot kezdem, valahogy mégsem esett le.

Összeírtam a listát, hogy mi kell a kórházba, mi kell a babának, ha bármi történik, Jancsi tudjon honnan tájékozódni. A fele babacucc a pincében van, a másik fele a szekrényben, Kristóf ágya is lenn szellőzik a pincében, még nincs fenn a szőnyeg, függöny, dekorációk a gyerekszobából, nincs lefestve (fal, ajtók, ajtókeretek - ezt fogja Jancsi csinálni a hétvégén), és még a babatakarót sem kötöttem meg :( lusta dög vagyok, inkább itt irkálok.
Megyek is dolgomra, mert még délután nőgyógyászhoz is el kell mennem.
Update:
Vagyis nem kellett, mert mire odaértem, már hazament. Így jár az, aki nem telefonál rá a dokijára, keresheti meg holnap a kórházban. :O

No comments: