Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

24.2.12

járvány és hurrikán

Szép lassan mindenki megbetegszik nálunk, elég csúnya vírus, torokfájással és lázzal, majd köhögéssel. A kicsiket is megviseli, egyedül Balázs tartja magát. Az, hogy nem alszunk, mert valaki épp lázas vagy bedugult az orra, rendben van.

De hogy egy kis csöpögős orrú terrorista ügyködjön a nap 24 órájában (- 8 óra alvás +/-2 óra), elviselhetetlen.
Ma a következőket művelte:
az optikai kábellel szörfölt - tépte ki a falból, ahová felszögelték a szerelők);
leszerelte a szappantartót;
össze-vissza huzigálta az asztalokat;
kidobálta a kazettákat, könyveket;
leöntötte a ruháját teával (2x);
összelocsolta a nappalit teával, különös tekintettel a szőnyegre és a pihiszékre;
kihúzta a tv-t a konnektorból;
eltört egy tányért;
4-szer esett le különböző tárgyakról és 16-szor szaladt neki különböző bútoroknak..

Iszonyatosan kiabáltam vele, ilyen mérges nagyon régen voltam. Fáj a fejem, tele az orrom, szeretnék pihenni, én is elég beteg vagyok, de nem lehet, mert ez a természeti csapás nem pihen. De nem ám! Aztán mégis lepihent, kifárasztotta magát, kicsit én is megnyugodtam, elringattam, most alszik.
Addig felkészülök a délutáni kitörésekre. Nemigen találkoztam még ilyen "eleven" gyerekkel. Mi lesz belőle?

1 comment:

Babi néni said...

Jobbulást mindannyiótokna! ♥