Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

17.5.11

ünneplünk májusban is

Ennyi embernél nem csoda, ha folyton ünneplünk valamit.

Elkértem Jancsit egy napra - közeleg az 1. házassági évfordulónk, gondoltam, ünnepeljük meg együtt, de ne hétvégén, mert a tömeget nem bírom -, és délelőtt biciklitúrát játszóterezéssel, délutánra vadasparkot szerveztem. (szervezésben jó vagyok, na)
Így csináltunk egy jó kis napot, pékségben vett sütiket ettünk a tornapályán, ebédre könnyű halat főztem pirított tésztával (leutánoztam a kínai köretet a kifőztük.hu segítségével), és indultunk állatokat nézni. Próbálkoztunk délben némi altatással, de nem gondoltam komolyan, hogy sikerülni fog, nem is sikerült, ellenben Kristóf egy 12 órás éjszakai alvással pótolta a hiányzó délutánit. Viszont délután 4-5 óra magasságában már teljesen kezelhetetlen volt, de néha-néha belefér.

A sláger a pingvin volt ('mimmi'), tetszett a fóka ('dizsnófóka' - Balutól tanulta), jegesmedve, elefánt és ... asszem ennyi, utána elfáradt.


Zalán a hátamon aludt, majd apa hátán:) Sokat fejlődött a világ, még tavalyhoz képest is sokkal kevesebben nézték ufónak hátiZalánt.


A fókashow-ról hagyományosan lemaradtunk, vagyis nem furakodtunk ezerésegy ember közé, azalatt viszont zavartalanul megbámultuk a zöld piramist. 
Az elefántok mellettünk sétáltak, és tértek be étkezni a közeli fákhoz. És ezen csak én ujjongtam. A férfiak közönyösen, már-már unottan reagáltak a csodálkozásomra, biztosan máskor is látnak ilyeneket, csak én vagyok ilyen reménytelen, otthonülő kismama, aki lemarad a nyüzsgő valódi világról.


A kötelező orrszarvús fotózás után pedig hazamentünk, és hamarosan mindannyian beájultunk a fáradtságtól.

És meg kell emlékeznem a szülinapomról, ami az utolsó 30-as (óóóó), és kaptam sok finomságot, és igazi tortát is (Balutól), és szépséges nyakláncot is (szintén Balutól). Míg Jancsi egy hatalmas tv-vel állított haza, de azt igazából nem nekem vette, hanem magának. Vagyis mindannyiunknak, nagyon szép tv:)

Az évfordulónkon rettenetesen összevesztünk, de milyen unalmas is a jókedv és a boldogság, és tegnap délutánig nem is nagyon beszéltünk egymással, aztán némi bor (és sajt) keretében megünnepeltük magunkat, kb. fél dl bort ittam, ami rögtön a fejembe szállt, hiába, kijöttem a gyakorlatból. 4. éve semmi alkohol, semmi bűnözés, komolyan a cola maradt az egyetlen káros szenvedélyem, és még tőle is ritkán csábulok el..

4 comments:

Kata anya said...

Elöszőr is Boldog Születésnapot Neked!!!
Másodszor pedig sok-sok közösen eltöltött évet kívánok Neked és Janinak!!!
Végül pedig csak annyit,hogy igazán jó kis nap lehetett.Nagyon jók a képek!!!

bringa said...

Köszi szépen:)

Babi néni said...

Isten éltessen sokáig, nagyon boldog születésnapot! És szintén sok-sok boldogan eltöltött évet kívánok még Nektek! :o)

bringa said...

Nagyon köszönöm:)