Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

9.5.11

Balázs teniszezésére visszatérve kicsit



Az, hogy valaki a 158. helyen van a magyar ranglistán, önmagában nem egy diadal. Viszont - mint igazolt játékos - most került fel a ranglistára, ugyanis megvolt az első győzelme a múlt heti versenyen. Sima játszmában (6:0; 6:1-re) verte meg ellenfelét, majd a következőben 3:6 7:5 8:10-re kikapott, de az első lépést megtette. És nagyon örültünk, nagy dolog ez nekünk:))
Ezen a meccsen teljesen kiborult, hogy hiába hozta fel magát annyiszor, 2 ponton bukta a meccset.És volt egy helyi hülye picsa, aki amint kihúztuk a lábunkat (a kicsik pont ezen a meccsen lettek álmosak, és autóznunk kellett velük), elkezdett durván szurkolni Balu ellen, aki ezt nagyon a szívére vette. Persze, amint megjelentem, abbahagyta, így csak a verseny végén tudtam meg ezt is:/ Utólag gondolkodva be kellett volna jelenteni a versenybírónál, de most már mindegy. Legközelebb résen leszek, és gyerekek nélkül végigszurkolom a meccseket, de ez persze csak helyi környezetben lehetséges.
Egyébként én ellennék versenyek nélkül is, nem én hajszolom Balázst bele, ő maga akar annyira nyerni...
Viszont a versenyláz az egy olyan dolog, hogy az erőt veszi ki az ütésekből, pont azt az erőt, ami az ő játékát széppé és jóvá teszi. Remélem, ez a győzelem már magabiztosabbá teszi, mert nagy szüksége van rá, hogy pozitív megerősítések érjék. A következő meccsre (3 hét múlva) csak én kísérem és szurkolni fogok, nagyon.

No comments: