Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

29.5.11

és akkor Balázs

röviden összefoglalva:
múlt héten passzolta a sulit, mert hétfőn ébresztőkor konkrétan nem tudta kinyitni a szemét:/ Aztán kedden ez ismétlődött, bár már nem volt olyan nagyon súlyos, és egy kis sóbarlangozás után már egész emberi kinézete lett. Nem engedtem iskolába, most új gyógyszereket szed és sóbarlangba jár.

Telefonon beszéltem a tanárnőjével, mondtam, hogy szerdán a kompetencia felmérőre bemegy - kétpercenként fújta az orrát -, aminek nagyon örült, majd ha már így telefonvégre kerültem, jól lekapott a tíz körmömről. Merthogy Balázs szemtelen, tanulmányi eredménye visszaesett (oké, néhány tantárgyból négyes lesz, nagy kaland) stb . Vártam erre, Balu elmesélte, mi van, és a tanárnő is gyakran fenyegeti, hogy most már felhívja anyát, felkészült voltam szerencsére.. Mert - bár már egynémely osztálytárssal jól kijön Balázs, a többséget nem nagyon bírja, és nem is akarja már - Balázs valóban elkezdett flegmázni. És nem tanul, és meg is értem. Egyrészt mert így is simán 4eseket és 5ösöket kap, másrészt így nem ő az ügyeletes stréber. Lazább lett, nem okoz gondot neki, hogy elküldje a többieket a francba, ha bekenik tintával a széke háttámláját, és így az új teniszpólóján kimoshatatlan tintafolt keletkezik (jó vicc volt, gratulálok, 8.-ban ilyen már nálunk nem volt). Amikor ezt is megemlítettem a tanárnőnek, belekapaszkodott, hogy háát, biztos nem is az osztály volt, mert ezért meg azért. Ühüm. Mondtam, hogy nem hiszem, és nem is ez a fontos, hanem hogy bár nem érdekli, dühös az osztályra, és nem fogom ezért büntetni, ezt a kis időt meg kibírjuk.
Amikor a bankettről kérdezték, Balázs mondta, hogy nem megy - ami a tanárnő szerint O.K., de a hangnem az szörnyű volt, amiben leköcsögözte (ez nem biztos, a tanárnő szerint, akkor meg mért mondja?), és bunkózta a társait. Oké, mondtam, ez jogos, de csak azt tudtam ismételni, hogy bírjuk ki ezt a két hetet. Többé nem fog senkit zaklatni Balu.

Amúgy a bankett kész röhej: osztálypénzes szülőis anyázás volt az év elején, mert többen még az elmúlt évekről lógtak, és egy részük nem akarta befizetni, mert akkor a többiek mért nem fizetik be, más részük pedig csak úgy nem, harmadik csoport nem tudja, vagy ha tudja is, hát ő nem, ennyi pénzt és egyszerre!!
Tanárnő mondta, hogy ne legyen bankett ebben a "nehéz gazdasági helyzetben", a többség mondta, hogy hát de, hát hogyne! Így megállapodtunk, hogy aki nem fizet osztálypénzt, az nem megy a bankettre!
Hát így történt, hogy ebben az évben nem fizettünk osztálypénzt. Kész nyereség:)

Aztán volt még tenisz meccs, az egyik összecsapásra ki is tudtam menni, amit nagy játszmában végül elvesztett Balázs (4:5, 5:3, 8-10-re), 2,5 órás meccs volt, nagy küzdelem, Balázs viszont úgy játszott most, mint egy "sztár", nagyon jól, agresszívan, ennek megfelelően picit több hibával a kelleténél, hajszálon múlt, igazából nem lett volna probléma, ha nem alszik el néha:)) És ha megtanul végre szerválni:D
Szóval jó volt, a következő meccsét, ami megint több, mint egy órás volt, simán nyerte, az ellen a tiszaújvárosi ellen, aki egy hónapja 3 játszmában megverte, és 2. lett azon a tornán.
Aztán kikészült, már egy palackot is alig bírt tartani (hát igen, a kondi), jött egy zápor, és visszahozta az allergiáját is, semmit nem látott, vakon játszott szegény. Végül 5. lett.

Beszélgettem edzőkkel, megdicsérték, a kitartását, akaraterejét, és hogy milyen rohamosan fejlődik. És ő is elégedett volt magával, sőt, még Jancsi is megdicsérte az ütéseit (nagy dolog, sajnos).

Múlt hétvégén összebalhézott a tenisz miatt a nagymamával, végül köszönés nélkül elviharzott, nem is beszéltek egész héten, most ment felköszönteni a nagyapát, kíváncsi vagyok, mi lesz. Én mondtam, hogy ez lesz:/

És ismét megbizonyosodtam, nem Balu az UFO, a teniszezők között jó haveri, egy-két baráti kapcsolatot is kialakított, aranyosak és csodálnivalók ezek a gyerekek, ahogy a 30 fokban nem a hűvös szobában pötyögnek a gép előtt, hanem kint hajtanak, szinte végkimerülésig. És szurkolnak egymásnak, viccelődnek - egy más világ. Úgyhogy megnyugodtam, megtalálta a társait végre, szerintem a gimiben sem lesz ez másképp, ott is lesz egy-két stréber, és hajtós és nemcsak fészbukon és vv-n szocializálódott emberke.

No comments: