Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

9.3.11

Nem bírom az üvöltést

Kristóf most már tényleg kikészít. Épp most jöttünk haza Ramiéktól, ahol a Babies-t néztük volna meg, ha Kristóf nem nyafog a Többi Baba miatt. És Rami is Hozzányúlt a Kezéhez.. És mikor hazajöttünk, egy igazi, földönfekvős, ordítozós, rugdosós, vergődős hisztit mutatott be. És Orsi is Megölelte Őt!!

Mint tegnap, amikor Eljöttek Hozzánk a Védőnők! És Beszéltek Hozzá!

Múlt héten az oviban: amikor Hozzászóltak. Vagy csak Arrébb Akartam Vele Menni! És előtte..

És ma, mikor hazajöttünk, már nem sírtam, úgy, mint amikor az oviból jöttünk haza, hanem fél percig csöngött a fülem, felrobban a fejem, karikákat látok, és biztos 500 a vérnyomásom. Elegem van, de nagyon. Nem tudom, mit csináljak, ötletem sincs, de nem fogom ezt a viselkedést bátorítani, ha ő ilyen, akkor én is ilyen leszek.

Bogyó és Babócával akartam hazacsábítani több kevesebb sikerrel. Aztán itthon szerette volna, ha bekapcsolom a DVD-t, én pedig azt szerettem volna, ha nem jutalmazom az ordításért, a vergődésért. Elmagyaráztam neki, hogy nem, mert nagyon csúnyán viselkedett és szomorú vagyok, és ha ilyen lesz, akkor nincs semmi. Tisztában vagyok vele, hogy megért mindent, legyen végre vége a hisztériának! Elszomorodott, elpityeregte magát, és 15 másodperc múlva elaludt.

Elegem van, de nagyon.

3 comments:

Kata anya said...

Jajjj,na aki teljesen megért az Én vagyok(már Én is írtam erről).Tudom mit érzel és retentően nehéz józan ésszel végig csinálni.Tanácsot pedig nem adok/tudok,mert mindenkinek más jön be illetve néha semmi.Csonginál is néha használ ha próbálom elterelni a figyelmét de sokszor nem,vagy ott hagyom és hasonlók.Húúú,jó lenne rajta túl lenni!Akkor majd kezdik a kicsik:(!!!!Kitartás!!!

bringa said...

Igen, Kata, te tudod, miről beszélek:) Utálom látnia szánakozó arcokat, a gúnyos vagy épp együttérző pillantásokat, és utálom, hogy ömlik rólam a víz dühömben, és legszívesebben ordítanék!! Úgyhogy most kőkeményen nem fogok tudomást venni a hisztiről, a nyávogásról és nyafogásról, pár órája csinálom, és egész jól haladunk:))

Babi néni said...

Amikor belovalja magát a hisztibe, érdemes kizökkenteni mindkettőtök érdekében. Szerintem a hiszti olyan lehet, mint amikor én felmérgelődöm valamin, olyankor én se tudom abbahagyni a morgolódást, hiába jut eszembe, hogy ez már túlzás. Csak ők nem morognak, hanem sírnak és kiabálnak.

Nem tudom, beválik-e, de anyu engem leöntött egy fél pohár hideg vízzel. Azért fél pohárral, mert sajnált. :o)

Én még jobban sajnáltam a kis hisztiseimet és ezért csak elvittem a mosdóba vagy itthon a fürdőszobába és hideg vízzel megmostam az arcukat. A fene tudja miért, de nálunk mindkét esetben bevált.