Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

7.3.11

tavaszodik

Szép lassan azért csak beindult a tavaszodás, mert bár nagyon hideg van - most épp 0 fok -, hamisítatlan tavaszillatot érzek, ha kimozdulok. Hétvégén már hatalmasat sétáltunk, Kristóffal buszoztam is kettesben, Zalán babakocsizott, Balunak melegítőt kerestünk, könyvet vettem, bevásároltunk és előszobát díszítettünk. Melós kis hétvége volt.

Megszámoltam, hat bejegyzést kezdtem el, és a héten tervezem is befejezni őket.

Kristóf már 7-kor szunyált éjszaka, majd hajnal 3-kor "macika" felszólítással ébresztett, és mentünk ki macikázni és kakaózni. (macika a dörmi kismackó szelet, amit imád). Így jár az, aki nem alszik délután, azt hiszem, a vacsora is kimaradt, vagy legalábbis nem tudtunk hajnalban visszaemlékezni Jancsival, hogy evett-e Kristóf valamit is délután.
Ellenben Zalán másfél órás vad pörgésbe kezdett, 9-kor is alig bírtam elaltatni, annyira élvezte, hogy egyeduralkodó és röhögünk rajta, kiabált, őrjöngött, dobált, igazi tornádóként viselkedett.

No comments: