Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

31.12.10

Fürdőztünk

..kedden. Maradt üdülési csekkünk, és ilyesmit gyorsan el kell költeni, irány Debrecen, az élményfürdő. Vacilláltunk, hogy Nyíregyházára menjünk-e, de a debreceni hangulata jobban tetszik, úgyhogy ezt választottuk, és nem bántuk meg!

Végtelenül kedves személyzet - az "éttermi" részt kivéve -, rengeteg gyerek, akciós jegyárak, családi öltöző, nagyon helyesek voltak. Jól éreztük magunkat, Kristóf persze 1 órás üvöltéssel indított, a következőt 5-kor rendezte, amikor hazaindultunk. Szerintem kopoltyúja és uszonya nőtt, egyfolytában a medencében tombolt, mindenfajta úszósegédeszközt lefitymálva, egyedül - néha elmerülve - mászkált a hónaljáig érő vízben. A medenceőrök - csinos, fiatal lányok - elbűvölten röhincséltek a kicsi fiammal, aki pasisan vigyorgott vissza. Figyelte a gyerekeket, és amikor 1-2 játszott vele, végtelenített szövegeléssel hálálta meg a barátságot. A csúszdák, amikből van néhány a gyerekmedencében is, abszolút szenzációsak voltak, fáradhatatlanul rótta a lépcsőket. Persze olyan is volt, hogy apa és Balu is bent "vigyázott" Kristófra a medencében, és én hadonásztam a partról, hogy figyeljetek már, elmerült! Mert megszólalni persze nem tudtam. Hát igen, nagyon csinosak voltak a lányok:D

Balu is kicsúszdázta magát - szerinte nem voltak jócsajok -, és Jancsi is egy kicsit (tkp. az ő névnapját ünnepeltük, háát, ezen még dolgoznunk kell, de egy rántott húsos hamburgerrel XD - ilyet se láttam még - és egy fagyival megtetéztük a névnapot. Most komolyan, nem elég, hogy szegény december 24-én született, képesek voltak János nevet adni neki, hogy december 27-én a névnapját is letudják. Szerintem ez gonoszság:( Nálunk a Zsombor és Dávid név azért esett ki a Zalán-Kornél mezőnyből, mert karácsony körül van a névnapjuk.)

Zalán viszont úszógumizott, röhögött nagyokat, déltől 5-ig, míg a fürdőben voltunk, nem aludt, így hazafelé egy kiadós ordítással ajándékozta meg az ünnepeltet.Jól érezte magát a legkisebb is, a bébimedencében, ami 20 cm magas, igazán elemében volt, megpróbált kúszni-mászni benne, de még ehhez is pici:) Ő aztán mindenkit elvarázsolt. Én pedig szoptattam az öltözőben, étteremben, törülköző alatt, bébimedence szélén, mindenhol.


A felöltözéskor a kicsik versenyt sírtak a kimerültségtől, Kristóf aztán végigaludta az utat, kis ordítás és sok szopi után Zalán is.

És a várakozással ellentétben nem aludtak jobban azon az éjszakán sem.

No comments: