Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

23.9.14

Es szerepelt!

Kristof szerepelt az eloadason. A kis piros tyukrol tanultak, festettek, enekeltek, eloadtak, fogalmazast irtak, es Kristofnak is volt egy mondata, es gyonyoruen, hangosan adta elo. Teljesen meghatodtam, hulye dolog, tudom, de amikor az eloadas vegen az egyik tanar megkerdezte, hogy mit szolok hozza, hogy hova fejlodott, nem egeszen egy ev alatt, azt mar nem birtam tovabb, es potyogott a konnyem. Persze kozben mosolyogtam, de sajnos a hormonok nalam ugy tunik nem tuntek el a gyerekszules utan. Semmi ok a sirasra, Kristof szuperul beilleszkedett. Ferj rendszeresen angolul tanul Kristoftol, azt mondja, az egyik legjobb nyelvgyakorlas vele beszelgetni.

Persze vannak hulye dolgok is, mostanaban kicsit sok is, ma pl. kaptam sms-t a sulibol, hogy Zalan nem volt jelen a reggeli letszam felolvasaskor es legyek szives igazolni, hol volt. Komolyan?! Zalan 1-tol 3-ig jar suliba. 1-tol 3-ig JARHAT suliba, es ezt nem en talaltam ki, hanem az iskola. Es akkor en magyarazzam meg. Komolyan eldobtam az agyam. Aztan megmagyaraztam. Persze a receociosnak, mert o a kontakt, es o tudomasul vette. Nyilvan nem az o hibaja, hanem a tanaroke, akik bar nem hajlandok egesz nap Zalannal bajlodni, azert elfelejtik a dolgot admisztrativan rendbe tenni.

Voltunk a hetvegen a Space Centerben, es Kristof nagyon elvezte es Zalannal sem volt nagyobb gond, bar a raketa hangjatol kiborult es elrohant, hat igen, a repulore hajazott, ugyhogy nyilvan tovabbra sem repulunk. Aztan amikor otthon mondta Kristof, hogy nagyon jo volt a space center, en megkerdeztem, mi tetszett neki a legjobban. A chips. Hat errol ennyit XD

No comments: