Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

3.7.11

személyiségteszt

Altairnál láttam már jó pár hete ezt a linket, ahol érdekes személyiségtípusokról lehet olvasni, és persze tesztek alapján besorolhatóak leszünk mi is a különféle típusokba.
Megcsináltam, persze, Jancsi is, és az eredmény, nohát!

Az én személyiségtípusomba (INFJ) javíthatatlan álmodozók tartoznak: Mandela és Gandhi és Martin Luther King.. Háát, nem is tudom, hogy örülök-e, hogy ilyen különc vagyok, vagy inkább bánkódom a naív romantikus mentalitásom miatt. Na jó, kicsit mindkettő. (persze, pár éve más lett volna az eredmény, és biztosan változik továbbra is, de mostanában kicsit tényleg ilyen vagyok)
Jancsi pedig a realizmus mintapéldánya (ISTJ) mindenféle vezérekkel és uralkodókkal. Összeillőségünk minimális, de vannak olyan dolgok, amikben kiegészítjük egymást, pl. én nem tudok a pénzzel bánni, míg ő remekül. Így mi egy ilyen ritka család vagyunk, ahol a férfi feladata a pénz beosztása, én csak a tartalékokat igyekszem biztosítani különféle úton-módon.
És persze mindketten introvertáltak vagyunk, fontos számunkra a család, a hűség és a hagyományok.
Egész jól összeillünk, végül is.

(Csekkolva egymás eredményeit, egész pontos a jellemzés!)

No comments: