Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

7.6.11

Fáradt vagyok;

a meleg is, a nyűgök is. Valahogy nem haladok előre, pedig elvileg egyre több időm van, a gyakorlatban nincs. Merthogy rengeteget sétálunk, játszóterezünk. Délután általában biciklizünk egy családit, mert jó, és a mozgás is kell, este pedig edzek egy fél órát, mert kezdek eltehenesedni, aminek folyományaként az amúgy is kevés nyári ruhámból nagyon kevés jön fel. Venni meg sose sikerül semmit. Azaz most egy farmerdzsekit, ami tök jó, csak épp kicsit meleg most:/
A gyerekek balhéznak, a kamasz annyira szét van esve, hogy most már nagyon dühítő, jól le is szidtam - ma is, tegnap is, mindig -, és még büntetésben is van, mert az agyamra megy. Na jó, nyilván van - csak épp nem publikus - oka a büntetésnek, remélem észhez tér. A kicsik pedig vagy egymás fején ugrálnak, vagy épp a kenyeret nyálazzák és dörgölik bele a szőnyegbe, kanapéba, ruhákba, igazából bármibe, ilyen téren egyáltalán nem válogatósak. Mert én vagyok a hülye, ezerszer megfogadtam, hogy kajázás csak a konyhában van, de nembírom őket kordában tartani.Jancsi is fáradt vagymi, az biztos, hogy egyre kevesebbet segít, és én egyre morcosabb vagyok emiatt és ideges és feszült. Lassan kezd csillapodni a zúj tv varázsa, mert eddig állandóan azt bámulták a "pasik". Nyaralni mennék, ami biztos megint haláli pihentető lesz:DD, de az csak júli közepén lesz aktuális.

No comments: