Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

4.4.11

és megint itt



Azért nem semmi napok vannak mögöttünk.

Kiderült, hogy csak kihordtam lábon egy tüdőgyulladást (ilyen kemény vagyok), nagyon szúrt a mellkasom, és sokat köhögtem, kénytelen voltam dokinál vizitelni egyet: bár gyógyulóban vagyok, gyógyszert kell szednem:/

Aztán: a hülye blogger megint kukacoskodott a tárhely-kapacitásommal:/ Megpróbáltam webhelyről képet feltölteni, lassú volt, és nem tetszett a felbontás (biztos kisebbre kellett volna állítanom, de nem jöttem rá elsőre, hogyan), aztán töröltem képet, hogy majd visszarakom alacsonyabb felbontásban, de nem segített. Töröltem, és mégsem szabadult fel tárhely. Pedig MINDENHONNAN kitöröltem a képeket. Hihhetetlen:/

Úgyhogy most egy másik felhasználónéven írom a blogot. Szerencsére ezzel lehet még játszani. Van viszont néhány korábbi bejegyzésem, amit töröltem, (mert a képeket eltávolítottam, nem gondoltam, hogy 2 hétig ezzel fogok játszogatni), azokat is szeretném visszaállítani valamikor.

És amúgy is: keveset ülök gép előtt, nagyon. Jancsi meglepett - közelgő szülinapom alkalmából - egy experiával, ami nemcsak gyönyörű és okos, de napi 2-3X 15 perc netezéssel az okostelómon teljesen elvagyok, és sok-sok időm szabadult fel, amit eddig a gép előtt ülve és olvasgatva töltöttem el.

Pedig Jancsi utálja, ha netezek, és mégis megvette nekem ezt a kis édest. Olyan nagyon boldoggá tett:)) Blogírásra viszont nem használtam még, mert a fotók nagyrészt az asztali gépre vannak felrakva, minden egy helyen. Szóval szeretem. Nagyon:)


És amik történtek, dióhéjban:

Zalán elindult (9 hónapos és 8 napos korába). Ma 14 lépést tett önállóan.

Balu túl van első igazolt játékosi versenyén - hmm.. ezen még lesz mit dolgozni:)

Kristóf félénksége kezd javulni: gyerekekkel már nagyon barátkozó. A játszin, ahová járunk - mindennap - már elég jó kapcsolatokat épített ki! Csak a felnőttek ne lennének! És rengeteget beszél.

A fiúk bicikliülését hétvégén hozzuk el, jó kis bicajtúrákat szeretnénk.

Megvan a nyaralásunk célpontja, az időpont még kérdéses.

És Jancsi elkezdte szerelni a fiúk emeleteságyát (nem összeszerelni, hanem ő csinálja az egészet a tervezéstől a lakkozásig), 1-2 hónap és készen lesz.


A részleteket holnaptól!

5 comments:

Kata anya said...

Jobbulást Neked!!!!
Zalán nagyon ügyes:)!!!Örülök,hogy dióhéjban azért jól vagytok!!!
Jaaaa és a teló miatt irigyelek ám egy kicsit:)!!!

bringa said...

Köszönöm, Kata:)

Boldog Mami said...

Brigi, úgy látom ugyanarra a játszira járunk, épp csak nem egy időben. XD

bringa said...

Nem, Rami/Mártika, azóta már átszoktunk az etel-közi játszira, sok-sok okból. Minden délelőtt fél 10 és 1/2 12 között ott vagyunk. Ha esetleg van kedvetek :*)

Nyíregyházi Babaklub said...

Gőzöm sincs, hol van az etelközi, de majd megpróbáljuk megkeresni. :)pusza! Rami