Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

12.8.10

vadaspark

Tavaly nem voltunk. Tavalyelőtt viszont kétszer. Idén végre megint elmentünk ebbe az egyedülálló vadasparkba. A belépőjegy 6000 Ft volt ötünknek, úgy, hogy a 2 kicsinek 100-100 ft-ba került. Mintha cseppet megdrágult volna:/ No, erre jó az üdülési csekk :)
Imádom, nagyon, és szerintem egyre szuperebb a hely. Az újjáépített Afrika-panorámához mentünk először, nagyon tetszett, ahogy bambusz-hidakon haladunk és alattunk, körben, mindenhol állatok mászkálnak szabadon. Nos, nem vagyok egy állat-fan (nem bántanám őket vagy ilyesmi, de SOHA nem lesz kutyánk, macskánk, tengerimalacunk, mert nem bírom őket a lakásban), de ez a természethez közeli állapot lenyűgöző.


A Zöld Piramis pedig.. szerintem igazán csodás. Nagyon-nagyon tetszett: a vízesés, a függőhidak, a növények (öö, biztos voltak állatok is - ja, igen, baromi sok óriáskígyó, fújj, de azért szép sárgák meg kockásak). Az Ócenárium is szuper - főleg a cappák (by Balu), meg a japán szalagos vagymilyen hal (Tökalsó xDD ) Mondjuk nekem az is nagyon tetszett, hogy végre van egy kulturált WC is.

 Zalán szinte végig aludt, Kristóf z elején, de olyan 3 óra múlva javasoltam, hogy induljunk haza, mivel Zalán kezdett ficeregni, és szerettem volna, ha a szokásos délutáni, esti ordítását otthon ejti meg. Így is történt xD
 
Letelepedtünk egy gyors szopira, Kristóf elintézte a fellépését, Balázs sorban állt kürtős kalácsért (a park legnagyobb látványossága, egyébként, minden időpontban ott ácsorog a látogatók 20%-a - komolyan nem értem, mindegyiknek egyforma az íze), és hazamentünk. Így nem mentünk a parasztudvarba sem, pedig az biztos tetszett volna Kristófnak: maradtak a papagájok, és a majmok. Jövőre már biztos lelkesebb lesz.

Üvöltés, fürdés, vacsi után úúgy elaludtak mindketten, hogy negyed 6-kor keltem Zalánt megszoptatni, aztán a végleges ébredés fél 8-kor volt :DD Most menjünk minden nap vadasparkba??

1 comment:

Nyíregyházi Babaklub said...

Gyönyörű fotók! Kristóf milyen drága a színpadon! :)

Hol késik a következő bejegyzés? :P