Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

6.8.10

babaklub

Nem akarom az összes klubot megörökíteni, de ez az utóbbi nagyon jól sikerült. Mi voltunk az elsők, akik megérkeztek:) Kicsit nehéz kilogisztikázni a megérkezést, autóból kiszállást. Kristófot kivettem, mentem az első ajtóhoz Zalánért, Kristóf kilőtt, elrohant. Utánakiabáltam - nagyon megijedtem - és aranyosan visszafordult. Megfogta a kezem, és így sétáltunk be a klubba.. Zalán a másik kezemben a dögnehéz autósülésben. (Visszafelé Zalán elöl kendőben, Kristóf kezemben - olyan felkarom van, mint egy konyhásnéninek :/ )

Túl azon, hogy rengetegen voltunk - mondhatom, hogy szokás szerint? -, hogy ismét voltak új anyukák és gyerekek, és még több visszatérő, a Nemzetközi Babahordozó Hétre fotók készültek a hordozásról. A fotómodellek a klubos anyukák, babák és hordozók voltak. Itt lehet gyönyörködni:)

Zalán szokásosan jól viselte a klubozást: aludt és evett és aludt.

Kristóf pedig most hamarabb felengedett, rohangált és trambulinozott. Hiszti - igazi, földönfekvős-üvöltős - is volt, mikor jöttünk haza. De muszáj volt, egyrészt majd éhenhaltam, másrészt Kristófnak aludnia kell legkésőbb délben, különben elviselhetetlenül nyűgös lesz.
Hogy mindenki milyen jólérezte magát, bizonyíték, hogy dél elmúlt, mikor hazajöttünk, és mindenki más ott maradt!!

Jah, a csúcs: 3 szólamban a "Csigabiga gyere ki". Király:) Különösen a dzsesszes rész.

2 comments:

Nyíregyházi Babaklub said...

Brigiiiii, kérem szépen ezt a bejegyzést. Nekem adod? :P XD

Pusza!

bringa said...

Felraktam:)
Kimerítő napokon vagyok túl, ezért késlekedek itt mindennel.