Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

5.6.10

37. hét és ami velejár



Nahát, kell nekem panaszkodni. Olyan betegségen vagyunk túl, hogy ihaj.
Csütörtökön kezdte Kristóf azzal, hogy kihányta a reggeli kakaóját. Egy héten belül másodszor.. Szerencsére aludt egy nagyot délelőtt, és azóta kutya baja.

Ellenben én folytattam délután 2-től hajnalig óránként, iszonyú görcsökkel. Azt hittem, epebaj (ez Kristóffal is gond volt már a 2. terhességem végén, vmi epepangás izé), miután megettem vagy 2 kg cseresznyét. Mindenesetre mire jobban lettem, sorba állt Balázs is, és folytatta a hányást, iszonyú gyomor(?)-, epe(?)görcsökkel. Szegénykémet még nem láttam így szenvedni.. Remélem, Jancsi nem áll be ebbe a sorba:/

Zalán pedig jól van, NST, kenet, dokibácsi vizsgálat, védőnői látogatás, minden rendben :D
És mióta volt ez a kis görcsös történet, már nem is fáj annyira a méhösszehúzódás, sőt, tudok neki örülni. Hogy csak ez, és nem ez, plusz egy másik görcs:D És el is engedtem ezt a dolgot, többé nem számolgatok, hogy mikor, várok szép nyugiban. A bőröndöm összekészítve, babaruhák kivasalva, kiságy, szoba, úgyahogy előkészítve, dekorálás majd kialakul.

No comments: