Oldalak

Zalan

Lilypie Fifth Birthday tickers

Kristóf

Lilypie Kids Birthday tickers

Balázs

Lilypie Kids Birthday tickers

18.12.11

gyerekszoba dekor

Ez a legjobb terep, ahol kiélhetem az átrendezéses és díszítő hajlamomat (legyen kreatív, csak az olyan elcsépelt :D ), nemrég felújítottam a lámpát. Tavaly decemberben csináltam egy fonallámpát, ami tanulópénznek jó volt, de kicsi is, sötét is, kusza is, így óriás lufiból és fehér mohair fonalból készült az új lámpabura.

Hogy világosabb legyen, egy energiatakarékos izzó került bele, az a spirálos fajta. A mohair fonal szálai között a keményítő olyan, mintha zúzmara lenne, ha egy-egy labda eltalálja, hullik is le a lámpáról, ahogy az télen a bokroknál is szokásos.
Persze buktatók mindig vannak, most a keményítő oldotta fel a lufiról a festett mintát, és csinált egy nagy narancssárga pacát a lámpára, hát persze.

A másik dédelgetett tervem az ereszcsatornákból készített könyvespolc volt. Azt hiszem, fél éven keresztül készült, és még mindig nincs vége. A bádog csatornákat sajna nehezen fogta be az akril és ami rajta maradt is hamar karcolódott, ezért végül dekupázzsal díszítettem. A 2. csatornánál elfogyott viszont a lakk, így a 3. csatorna még nem készült el (persze azóta vettem lakkot, ismét, időt viszont nem találtam).

A következő feladat az egyik fal lefestése táblafestékkel, had rajzoljanak a kicsik majd szabadon.

No comments: